Suchergebnisse

19 Ergebnisse

Sortierung:

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#58. April 2016

Modelling and Managing Learner Satisfaction: Use of Learner Feedback to Enhance Blended and Online Learning Experience

In: Decision sciences journal of innovative education, Band 14, Heft 2, S. 216-242

ISSN: 1540-4595

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(elektronisch)#820203 Versionen verfügbar

Mixed methods social network analysis: theories and methodologies in learning and education

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1128. Februar 2022

Flipped classrooms in higher education during the COVID-19 pandemic: findings and future research recommendations

In: International journal of educational technology in higher education, Band 19, Heft 1

ISSN: 2365-9440

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#122. September 2021

Exploring critical factors of the perceived usefulness of a learning analytics dashboard for distance university students

In: International journal of educational technology in higher education, Band 18, Heft 1

ISSN: 2365-9440

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#151. Oktober 2010

The Diverging Effects of Social Network Sites on Receiving Job Information for Students and Professionals

In: International journal of sociotechnology and knowledge development: IJSKD ; an official publication of the Information Resources Management Association, Band 2, Heft 4, S. 39-53

ISSN: 1941-6261

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft